EHBO herhaling

Je EHBO kennis welke je hebt opgedaan met het behalen van je EHBO diploma gebruik je gelukkig niet elke dag. Nadeel hiervan is wel dat je EHBO kennis en vaardigheden hierdoor op den duur wegzakken, waardoor het kan gebeuren dat je niet weet wat je in bepaalde situaties moet doen. Om er zeker van te zijn dat jij weet hoe je moet handelen tijdens en ongeval, is het dus erg belangrijk om regelmatig je kennis en vaardigheden op peil te houden. Dit doe je door het bijwonen van een EHBO herhaling.

Wanneer u het diploma geldig wilt houden, kunt u lid worden van onze vereniging om de herhalingslessen te volgen. De onderwerpen van het EHBO diploma komen in de herhalingslessen weer aan bod.

U kunt de herhalingslessen volgen op de dinsdagavond op het Wellantcollege te Ottoland. Ook is het mogelijk om de dagbijscholing te volgen. ( Alleen voor leden woonachtig in Goudriaan, Ottoland, Molenaarsgraaf en Brandwijk ) De dagbijscholingen vinden plaats op maandag ( gehele dag ) en worden gegeven in de brandweerkazerne te Goudriaan.

Wil u zich aanmelden of heeft u nog vragen neem dan contact met ons op !